Το θέμα μας για τη 2η ενότητα το πήραμε μέσα από το βιβλίο
«Να ‘χαμε και τι να ‘χαμε», ένα βιβλίο με τραγούδια γραμμένα ειδικά για
τα παιδιά των Μειονοτικών Σχολείων. Το θέμα μας έχει σχέση μ' αυτά τα ...
εκτρώματα που ονομάζουμε πόλεις.
Η εργασία αυτή είναι καρπός σύμπραξης και αγαστής συνεργασίας με τον φίλο και συνάδελφο του Τουρκόγλωσσου Προγράματος, Εγιούπ Τσεβδέτ, που διδάσκει Αισθητική Αγωγή στην Β΄ Τάξη. Αφιερώσαμε αρκετές ώρες μαζί και μόνος μου δε θα μπορούσα να τα καταφέρω, ειδικά με 46 παιδιά στο σύνολο!! Τον ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Έλα να φτιάξουμε μια πόλη, Β1
Έλα να φτιάξουμε μια πόλη, Β2
Η εργασία αυτή είναι καρπός σύμπραξης και αγαστής συνεργασίας με τον φίλο και συνάδελφο του Τουρκόγλωσσου Προγράματος, Εγιούπ Τσεβδέτ, που διδάσκει Αισθητική Αγωγή στην Β΄ Τάξη. Αφιερώσαμε αρκετές ώρες μαζί και μόνος μου δε θα μπορούσα να τα καταφέρω, ειδικά με 46 παιδιά στο σύνολο!! Τον ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Έλα να φτιάξουμε μια πόλη, Β1
Έλα να φτιάξουμε μια πόλη, Β2
Κωνσταντίνε, το λινκ που έβαλες δεν δίνει την αφήγηση. Ψάξε το embed code (είναι "κρυμμένο" και θα πρέπει να κινήσεις την πλαϊνή δεξιά μπάρα να το βρεις λίγο πιο κάτω). Το κείμενο που έγραψες είναι πολύ κατατοπιστικό και περιεκτικό. Μας κίνησες την περιέργεια! Ανυπομονούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ demi, συγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσα.:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι κι αναστάτωση! Καταπληκτικά και τα δυο! Μπράβο στα παιδάκια σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή